Cos i Veu: Sessió 1 (Classe)

En la sessió d’avui, se’ns ha presentat l’assignatura, hem realitzat diverses activitats per reconèixer el nostre ús de la veu i el propi cos. En un principi hem hagut de dir el nostre nom i la frase “bon dia” amb diverses entonacions, després, hem inspirat i expirat de forma exagerada, ens hem estirat al terra i hem repassat els nostres punts de contacte amb aquest des dels talons fins al cap i finalment hem realitzat l’exercici de la cistella, on feiem veure que llençavem la veu a una cistella dient la frase de “bon dia”.

M’ha semblat una classe si més no curiosa i fora del que considero típic, m’ha servit per reconèixer molt més la manera en la que parlo cosa que trobo molt útil. Això em fa anar a la pròxima sessió amb ganes i curiositat per saber que farem i que aprendre del meu cos i aparell fonador.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cos i Veu: Sessió 8