Cos i Veu: Sessió 3

Durant aquesta sessió hem repassat l’estructura bàsica del cos, tocant diverses parts d’aquest per reconèixer-les millor. Després hem realitzat l’exercici del plom, el qual consisteix en predre consciència de la pelvis i les cames com a base del cos. 

Després, per parelles, ens hem fet massatges als peus amb els peus, per així sensibilitzar la zona i caminar amb més lleugeressa. Aquest exercici m’ha semblat molt relaxant i ha estat una manera de connectar amb les companyes de manera molt diferent, cosa que m’ha agradat. A més a més, m’ha semblat molt maco un comentari que ha fet la Cecilia, dient que “Som molt cuidadors”, per començar m’ha semblat sorprenent el fet de que ho pugui veure només per la manera en la que ens fem els massatges, i també m’ha semblat impressionant com la majoria hem estat d’acord amb el comentari.

Després hem realitzat activitats de control vocal, dient frases amb diverses entonacions, gestos i reaccions facials. Després hem fet un exercici d’entonació amb la lletra R, ens havíem de passar el so, i m’ha semblat molt divertida la manera en la que algunes de les meves companyes han realitzat l’exercici.

Per acabar, destacar de manera positiva l’activitat del massatge, l’he trobat molt enriquidora i molt positiva pel grup, m’ha deixat conèixer de manera més profunda a les meves companyes i ha creat un ambient molt maco dins l’aula.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Cos i Veu: Sessió 6